Zelfgemaakt en er nog steeds blij en tevreden mee...


Nog een keer kom ik terug het artikel van het NRC 
waarin wordt betoogd hoe mensen met een creatief beroep 
zich vaak rijk voelen ondanks een laag inkomen. 

Dat komt dan vaak omdat deze mensen gewend zijn 
om hun creativiteit in de strijd te gooien 
en proberen van niets iets te maken of zelf spullen 
te fabrieken die daarmee ook niet zo duur hoeven te zijn.

Een voorbeeld wat mij betreft is deze zelfgemaakte kast:


Hier zie je deze hangende kast die op mijn werk- en cursuskamer hing. Op hoogte omdat ik anders niet genoeg ruimte had. 

De liggende planken lopen nergens 'door' in de volgende kast, zodat je ruimte hebt om te schroeven. Alles kan ook weer helemaal uit elkaar gehaald worden. 

Deze kast, speciaal op maat gemaakt is aan materiaal niet erg kostbaar geweest. Wat platen mdf, wat verf en wat schroeven en zo.

De planken links en rechts, 
die tot in de hoeken van de kamer liepen, 
heb ik er na onze verhuizing afgelaten. 

Het middendeel hebben we meeverhuisd opgehangen
 en volgepakt met alle interieur- en opruimboeken & spullen.

Ik ben er nog steeds blij en tevreden mee,
al hebben we ze al sinds 1993, al 27 jaar....



Een gelukje dat de twee kledingkasten 
die ook op deze kamer zijn geplaatst 
er qua kleur heel mooi bijpassen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten