21 maart LENTE!!




Te midden van alle narigheid is het op 21 maart 
toch maar gewoon weer LENTE geworden.

Ik verstuurde mijn voorjaarsrondbrief 
ondanks al mijn twijfel of ik dat wel moest doen.
Ik ben blij dat ik dat de afgelopen dagen 
stukje bij beetje toch heb gedaan,
want ik krijg zulke lieve reacties.

Een kleine greep:

Hoi Jacquelien,
heel veel dank voor je lenterondbrief, 
vooral de filmpjes, echt genieten:)
 hartelijke groeten
Brigitte

Hele leuke rondbrief Jacq! 
Hilarische filmpjes en fijne berichten. 
Je bent een kei!
Liefs,
Merel

Hoi Jacquelien,
 Dank weer voor deze mooie nieuwsbrief!
Groetjes, Ingrid

Dag Jacquelien,
 Ik wilde je graag zeggen dat ik al geruime tijd geniet van je nieuwsbrieven. 
Ik geniet van je smaak, de sfeer, mooie spulletjes, design, de kleuren, 
de diversiteit van de onderwerpen met jouw persoonlijke touch. 
Geen reden om te twijfelen. 
Dankjewel 🙏
Groet, Esther 

Ohhh Jacquelien wat heb je toch weer 
een prachtige nieuwsbrief gemaakt......
genoten van Erbarme dich en 
al die verrukkelijke plaatjes vol licht en liefde...
Dank dank dank !
Els 

Hi Jacquelien,
Wat heb je weer een fijne nieuwsbrief gemaakt! 
En ik ga zeker eens nadenken over jouw online cursus.
Groetjes, Anna

Hallo Jacquelien,
Allereerst bedankt voor je mooie rondbrieven 
én je mooie, persoonlijke, blogs, die me vaak raken.
Hartelijke groet, Betsie 

Dank Jacquelien voor deze fraaie 
en lente-achtige rondbrief. 
Daar knapt een mens van op in deze rare tijd.
Blijf binnen en blijf gezond. 
Ik wens je hoe dan ook een mooi ‘nieuw begin’.
Zonnige groet, Claudy

Hi Jacquelien,
Dank voor je nieuwsbrief. 
Ik ben ook blij dat je hem gestuurd hebt :-)
Met vriendelijke groet, Fiona

Wat een fijne rondbrief Jacquelien, dank je wel!
Optimistisch, mooie kleurtjes, veel vrolijkheid. 
Net wat we nodig hebben nu.
Via het dansende stel in de regen kwam ik
 onder andere op het volgende filmpje uit 
En daarvan werd ik steeds vrolijker. 
Ik zou het zo zelf willen uitproberen 😊
Zo zie je maar, door je rondbrief kreeg ik nog meer vrolijkheid te zien.
 Hartelijke groeten, Lieke


Wie hem niet gehad heeft 
kan hem ook gewoon hier lezen:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten