Bordje voor Sammie




In mijn serie zelf gemaakt past eigenlijk ook 
het bordje dat ik maakt voor onze eerste kleinkind, 
de liefste kleindochter van de wereld Sammie.

Ik heb het bordje trouwens niet gemaakt, alleen versierd.
Dat moest met verf waarna het in de oven werd gebakken.
Dat deed de lieve keramiste Tosan die de workshop gaf..

Lastig was dat je de kleuren bij het opbrengen niet ziet.
Er was een kleurenkaart waar je de nummers op kon zoeken,
maar het resultaat zag je pas na het bakken.


Het leukste was om de naam er achterop te stempelen.
Dat kon pas toen de baby al geboren was...
Daar werd ik zo blij van!!

Hiermee wil ik niet showen hoe goed ik dit kan, 
want zeg nou zelf, het is eigenlijk heel simpel, 
maar puur om te laten zien hoeveel
plezier ik had bij het fabrieken van zoiets.
En de liefde die ik er in kwijt kon!


1 opmerking:

  1. Verrassend dat jouw kleindochter Sammie als tweede naam Evalin noemt, net als mijn oudste dochter Evalyne, dus wel iets anders geschreven maar een naam die je hier in België zelden hoort

    BeantwoordenVerwijderen