Zeg het met bloemen!


Afgelopen woensdag was Wim vrij, afgezien van een on-line vergadering en omdat ik me toen eigenlijk best aardig goed voelde hebben we een uurtje gefietst. 

De zon scheen, het waaide lekker en we zijn naar de IJsseltulp gefietst, een tulpenkweker waar je de bloemen ook direct kunt kopen. 

Eigenlijk wilden we een paar 'schoven' (een schoof is een geschikte bos met de bollen er nog aan) kopen, maar veranderden van mening toen we deze wikkels zagen. Zo hadden we ineens tien bossen.

Toen we weer uitgewaaid thuis waren heb ik een bos zelf gehouden en negen bosjes gemaakt om weg te geven. Gewoon aan mensen hier in het gebouw, aan vrienden, aan een heel aardige vrouw die me een patroon en stof voor zelf te maken mondkapjes kwam brengen en aan een oude mevrouw op Wim zijn werk.    

Van drie van hen kreeg ik deze app-jes.



Ze waren er blij mee.
En daar werd ik weer blij van...

En van dit mooie lied ook:

Liesbeth, doe je Ramses mijn lieve groeten? 


2 opmerkingen:

  1. Super leuk! Wij hebben van de week ook tulpen uitgedeeld in de buurt. Wij hadden 200 tulpen besteld bij Bolt Amsterdam. Gewoon omdat het kan ;-).

    BeantwoordenVerwijderen