De opruimcoach in actie!



Tja, de opruimcoach is ook wel eens iets kwijt.

Ik zocht al een maand of twee dit kabeltje. Het is een oplaadkabeltje voor de draadloze oortjes voor mijn I-pad.
Heerlijk om als ik niet kan slapen met oortjes muziek of films te kunnen beluisteren zonder dat Wim er last van heeft.
En ik heb wat tijd doorgebracht in bed de laatste maanden.

Maar het kabeltje was weg. Waar ik het het laatst had opgeladen lag het niet. En in bed ook niet. Toen het een paar weken terug zo'n helder vriesweer was hebben we alle beddengoed buiten gehad en hadden nog de hoop dat we het  kabeltje toen tegen zouden komen. Maar, helaas! Nergens te vinden!

We wonen niet zo groot, dus we hadden alle mogelijke opbergplekken wel zo'n beetje gehad. Ook toen we deze afgelopen week nieuwe plinten kregen en we van alles van de kant moesten halen dook het ding nergens op. Zo irritant!

De oortjes zelf - die zo'n 50 euro hadden gekost - lagen werkeloos in de la waar we meer van dat soort dingen hebben opgeborgen.

Als we iets anders even niet konden vinden, grapten we telkens weer dat het zich vast wel bij het kabeltje zou hebben verstopt...

Tot ik deze week een gezellig telefoongesprek had met een vriendin en ondertussen in de zakken van mijn wollen overgooier voelde.... en daar iets met een grote zwaai uithaalde: Het oranje kabeltje!

Dan kun je toch zo blij zijn he?
En ik had er van zijn levensdagen niet aan gedacht om daar te gaan zoeken...
Hebben jullie ook wel eens van dit soort 'zoek-en-(niet)vind' acties?

Wij wel! Ik heb er al eerder over geschreven. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten