Ik drink op het mooiste waar ik van hou


Ik drink op de mensen
die bergen verzetten,
die door blijven gaan met hun kop in de wind.
Ik drink op de mensen
die met vallen en opstaan blijven geloven
met het geloof van een kind.

Ik drink op de mensen
die dingen beginnen
waar niemand van weet wat de afloop zal zijn.
Ik drink op de mensen
van wagen en winnen
die niet willen weten van water in wijn.

Ik drink op de mensen
die blijven vertrouwen,
die van tevoren niet vragen 
'voor hoeveel' en 'waarom'.
Ik drink op de mensen
die door blijven douwen,
van doe het maar wel en kijk maar niet om.

Ik drink op de mensen 
die alles verloren,
die weg zijn gezakt en zijn ondergegaan.
Ik drink op de mensen
die daarna herboren terug bleven vechten
en weer op zijn gestaan. 

Ik drink op het beste
van vandaag en van morgen.
Ik drink op het mooiste waar ik van hou.
Ik drink op het maximum wat er nog in zit,
in vandaag en in morgen,
in mij en in jou.

Paul van Vliet zingt dit zo mooi!
Even luisteren?

Dankjewel Paul, voor alles!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten