In de benen komen!

 


Ik kwam laatst deze foto tegen.
Best een sfeervol plaatje, 
al kan zo iets ook snel rommelig worden.

Ik moest denken aan een vriendin 
die me ooit vertelde dat haar ouders
een paar van dit soort radio's hadden staan.
Elke radio afgestemd op een andere zender.
Dan konden ze gewoon een andere radio aanzetten
en hoefden niet steeds de andere zender op te zoeken.

Dit was ver voor de afstandsbedieningen natuurlijk.

Dat zou misschien ook wat voor mij zijn; 
dan moest ik wat meer in de benen komen.
Ik merk dat ik opstaan nu zoveel als kan vermijd.
Alles is stijf en het is pijnlijk om te gaan bewegen.
Als ik eenmaal beweeg gaat het ook wel weer trouwens.

Enne... voor de extra kilo's zou het ook beter zijn.
Ik durf nog niet op de weegschaal te gaan staan...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten