Twee gebroken voeten


Tja, heel ellendig. Zaterdag ben ik gevallen. Heb in allebei mijn voeten breuken in de middenvoetbeentjes, Twee benen in het gips en de hele wereld ziet er ineens heel anders uit. Vooral lastig omdat ik ze niet mag belasten. Probeer dat maar eens! Hopelijk lukt het me om er binnenkort meer over te bloggen...

Ellendig: 6 weken gips minimaal. En mogelijk nog een operatie in het verschiet. Dat hoor ik over een week. Krijg een ziekenhuisbed en een rolstoel morgen. En vanaf woensdag thuiszorg. 

Ik bekijk het per dag. En, ik ben blij en dankbaar dat het geen kanker is.


9 opmerkingen:

  1. O wat is dat verschrikkelijk!!!
    2 voeten nog wel. Ik hoop dat het meevalt met de pijn. Heb je breinaalden? Werkt best wel aardig tegen de jeuk.
    Heel veel sterkte!!!
    Accepteer alle hulp die je krijgt aangeboden, iedereen zal het
    heel lief bedoelen al kan het misschien wel eens benauwend (aan)voelen!.
    K denk aan je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat naar is dat! Heel veel sterkte en van harte beterschap! En veel geduld toegewenst. Ik hoop dat je een beetje vertroeteld wordt!

    Met hartelijke groet, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, wat een enorme pech zeg! Laat je maar verwennen en verzorgen, het is even niet anders. Sterkte joh.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, geen kanker, maar WAT een narigheid! Een gebroken voet is al lastig genoeg, twee lijkt mij haast niet te doen. Want: hoe ga je naar het toilet, bijvoorbeeld.... Ik wens jou (en je Wim Westwood - ken ik niet, maar ik vond het ZO lief!) veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tsjonge, wat vervelend! Heel veel sterkte de komende weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pech en nu twee voeten in het gips. Tja, ooit ook al eens twee voeten tegelijk in het gips na een operatie. Hopelijk mag je snel iets belasten, dat is dan al fijner. Geduld en sterkte en beterschap. Groet, Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een pech. Hopelijk valt het straks mee met de pijn. Sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohwwww, Jacquelien, wat een ellende. Het zit je niet mee met die voetjes. Pffffff. Heel sterkte gewenst!!
    Groeten, Karin Puttman

    BeantwoordenVerwijderen