Schoon




Deze schoonmaakmiddelen verzameling 
(niet van mij hoor) zal menigeen best bekend voorkomen.

Inmiddels ben ik echt veel aan het minderen.
Ik heb zelfs pas, samen met een buurvrouw,
mijn eigen wasmiddel gemaakt.
De eerste was daarmee staat nu te draaien.
Ik ben benieuwd.
Ik had tot nu toe wasmiddelen van ecover.
Die voor de wol en fijn was houd ik ook, 
maar voor de rest is dit nieuwe middel geschikt.

Verder gebruik ik groene zeep, soda en schoonmaakazijn,
doe ik al jaren en jaren met dezelfde fles jif (of cif) en bleek,
heb ik toiletreiniger van en afwasmiddel van ecover,
en heb ik een fles glasreiniger voor snel een spiegel 
schoonpoetsen of een vlekje op onze ramen.
En een fles onderhoudsmiddel (soort was)
voor onze marmoleumvloeren.

Valt mee toch?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten