Mag ik jouw Wim Westwood zijn?








Prachtige dubbelportretten, 
zomaar gevonden op Facebook.
Ik weet de naam van de fotograaf niet.
Het lijkt ondertekend met @ardgelinck
Hoop dat ik het goed lees...

Toen Wim en ik ooit in het filmhuis 
de film: 'Bridges of Madison County' zagen
- waar ik danig van onder de indruk was -
kwam Wim in de pauze in de filmkelder 
met een glas wijn naar me toelopen, en hij zei:

Ik ben dan wel geen Clint Eastwood,
maar mag ik jouw Wim Westwood zijn?

Ik kon niet stoppen met lachen.
Ik vond het zo grappig en lief!



1 opmerking:

  1. Het is inderdaad van Ard Gelinck, soms meer dan twee foto’s, altijd van de oudere en de jongere persoon. Hij is er beroemd om geworden in binnen- en buitenland.
    Op zijn Instagram account staat nog véél meer!

    BeantwoordenVerwijderen