Allemaal zegeningen die geteld worden!



Gisteren, woensdag had ik een goede dag. Na het badderen en computeren, toiletteren en ontbijten - met muziek van Bach, Pachelbel en Albinoni, goed voor wat tranen van geluk, -  ging ik van nachtpon in de kleren en reed Wim mij naar het terras van Driekant hier om de hoek voor koffie in het zonnetje. Even er uit. Naar buiten. Ik zie er niet op mijn charmantste uit, maar wat geeft het? Ik genoot! Wat een plezier!

 

Thuisgekomen kwam de fysiotherapeut, die me allerlei oefeningen gaf. Conclusie: meer bewegen, maar voornamelijk onbelast. Met die kennis voel ik meer vertrouwen in mijn herstel.

Daarna weer in bed gekropen en toen viel ik warempel in slaap. Wel dik twee uur geslapen. Toen een vriendin langs kwam met een maaltje nasi, moest ik van ver komen, zo diep had ik geslapen. Heerlijk!

Aansluitend kwam een andere vriendin die me meenam naar buiten en me naar de IJssel wandelde / reed voor een frisse neus.  Als toetje een glas wijn op het terras bij de Toko hier beneden.  

Wat kan ik toch van gewone dingen moe zijn. Na het eten heb ik nog wat gelezen en 'De slimste mens' gekeken. En toen ben ik gaan slapen. Helaas slaap ik 's nachts niet goed door. Van de pijn, de houding die ik niet kan vinden of wakker schrikken uit een nare droom. Maar 's morgens na mijn wasbeurt op bed en een kopje koffie gaat dat ook wel weer. En dan kan ik weer even achter de PC kruipen en dit typen. Zo meteen maar weer braaf mijn oefeningen doen en dan is het tijd voor de lunch! Vanavond wordt er weer voor ons gekookt. 

Allemaal zegeningen die geteld worden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten