Buiten loungen....




De afgelopen twee weken was ik flink verkouden.
Het gaat nu langzaam de goede kant op.

Ik heb heel wat uurtjes in mijn bed doorgebracht.
Heerlijk, zeker als ik vanuit mijn veilige bedje zag 
hoe de regen weer eens tegen onze ramen kletterde.

Als ik buiten de ruimte had gehad, 
en het was lekker zomerweer geweest,
had ik mijn binnen bedje wel willen verlaten 
voor een van deze buiten ligbedden / ligbanken:
Vrij hangend of onder de veranda, 
vrij staand of met een schaduwdakje.








Maar ja, we hebben maar een klein balkonnetje.
Helemaal geen tuin of een ruime veranda.
En, het was toch snertweer...

PS Ik ben heel blij hoor met ons kleine huisje!


2 opmerkingen:

  1. Hier ook maar een klein balkon en die is gevuld met allerlei bloemen en planten daar ik ook de insecten wilt helpen. Maar zo een lounge bank in klein formaat heb ik wel in woonkamer staan. Was bedoeld voor mij maar manlief zit er het meeste in. (lach)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de derde keer een reactie: Fijn dat je nog steeds zo blij bent met je nieuwe huisje. En je hebt mooie herinneringen aan je vorige woning waar de bankjes wel hadden gekund. Beterschap verder. Groet, Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen