Twee weken ziek


Dag 14 corona, het gaat langzaam beter.

Nog veel hoesten en een rauwe keel,
en ik ben eigenlijk steeds moe en slap,
maar het gaat heus echt wel wat vooruit.
Steeds wat langer uit bed en in de kleren.
Wat tegenvalt is dat praten vermoeiend is;
mijn stembanden doen ook mee met de infectie.

Gisteren voor het eerst naar buiten, naar de kapper.
Als je haar maar goed zit zeggen ze toch?

En een lieve buur bracht 
verse zelfgemaakte soep en appelmoes;
daar knapt een ziek en zielig mens van op. 

Voor de rest maar wat lezen, puzzelen, breien en films kijken.
Deze films heb ik gezien:


  


Deze tv series heb ik gebinged:
 

Wim en ik zijn begonnen met 
het eerste seizoen van Oogappels,
nu al aanbeland in seizoen drie.

Vanavond zien we samen de finale 
van het laatste seizoen van Hunted.

En daarnaast kijk ik nog naar: 
'Boer zoekt vrouw', 'Het perfecte plaatje', 
'Expeditie Robinson', 'Spoorloos' en 'De avondshow'.
En ik kijk naar het schaatsen en luister naar de radio.

Het is wat....


2 opmerkingen:

  1. . Ziek zijn is niet leuk, maar wat is het fijn dat we films etc, onder handbereik hebben. Beterschap gewenst Jacqueline. Groetjes van Brigit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjemigdepemig Jacquelien Corona!!! Heb jij weer! Gelukkig knap je weer op, ik zeg bluh, bluh, bluh! Heel veel beterschap

    BeantwoordenVerwijderen