Een leuke 'kruldouche'




Dit badkamerontwerp kwam ik online ergens tegen.
In eerste instantie vond ik het leuk, met de 'kruldouche'.

Toen ik er wat beter naar keek had ik wel wat puntjes 
die ik aan zou willen passen als ik de kans kreeg.

1 Waarom zit de deur niet in de hoek?
Aan de muur ruimte achter de deur heb je niks.

2 Waarom niet kiezen voor twee halve deuren?
Nu krijg je de deur in je nek als je bij de wastafel staat.

3 Waarom zit de wastafel strak in de hoek van het blad?
In het midden van het blad heb je meer bewegingsruimte,
al is het maar bij tandenpoetsen of handen wassen.

4  Waarom de ronde vormen van de douche niet doorgevoerd?
Ronde spiegel, ronde wastafel, ronde regendouche?

5 Waarom zoveel verschillende tegels?
Andere tegels op vloer, wand, douchemuur en wastafelblad... 

6 Waarom zie ik zo weinig kleur?
Gele of turquoise tegeltjes kosten hetzelfde als witte of bruine.
Ik mis leuke haakjes of een plankje voor handdoeken.

7 Is er nergens een raam om naar buiten te kijken?
Hoe leuk om een rond dakraam boven de douche te hebben?
Of een klein rond raampje voor als je op de wc zit?

Nou, dat dacht ik dus allemaal.
Wat vinden jullie?


3 opmerkingen:

  1. Ik vraag me af hoe je je tussen wastafel en krul ddoor moet wurmen om bij de douche te kunnen. Volgens mij lukt dat alleen graatmagere mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw oog ziet alles. Grappig. Ik vind het een rommeltje qua vormen en kleuren. Alles In zacht parelwit met veel meer ronde vormen (wastafel, buitenraam) is prachtig. En halve deuren gebruiken is handig. Groetjes petra

    BeantwoordenVerwijderen