No waste chair


Al een tijdje post ik elke maandag
een blij en vrolijk makend bericht.

Bijvoorbeeld een goed idee voor een meer 
groene, duurzame en sociale wereld.
Om elkaar te helpen, te ondersteunen
en de broodnodige moed in te spreken. 

En soms post ik ook gewoon iets 
grappigs wat mezelf een fijn gevoel geeft.
Om de week een beetje goed te beginnen.


Kees Dekkers: ‘Ik ben al mijn hele leven 
bezig met het bedenken van producten om 
de wereld leuker, slimmer of beter te maken’

Bij Paleis Noordeinde leverde hij 
er al twee af: No Waste Chairs.

Stoelen die vol zitten met afval, 
gemaakt en bedacht door 
de meubelmaker uit Brummen.

Hij wil zo zwerfafval een tweede leven geven.


Even kijken?


2 opmerkingen:

  1. Koningin Maxima heeft vast geen gebrek aan stoelen of wat dan ook.
    Ik ook niet aan stoelen,de meeste zijn antiek of gekocht in 1968 toen wij trouwden en ik doe er al die tijd al mee.Wat dat betreft hier geen verspilling.Maar mocht ik nog eens iets anders kopen dan wordt het die blauwe mondkapjes stoel,leuk idee.
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tijdens de ,,kunstmaand Ameland,,afgelopen november stonden deze stoelen ook ,,te pronk,,Er was een zitje gemaakt van 4 stoelen vooral de stoel gevuld met peuken trok veel aandacht.

    BeantwoordenVerwijderen