Fijne slaapkamersfeer



Ik zie in deze slaapkamer verschillende 
dingen die ik nooit zou adviseren, 
maar toch doet het geheel 
gezellig en warm aan. 
Met de zon en al dat groen.

Zelf zou ik nooit de kleding zo open en bloot 
in het zicht vanaf het bed leggen en ophangen.
Of een schilderij veel te hoog boven het bed 
op een plank met zwarte plankdragers zetten.
En het kleed zou ik deels onder het bed leggen.
En de radiator een beetje mooi wegwerken
met een verdiepte vensterbank...

Maar, zo zie je maar, 
niets veranderlijker dan een mens; 
de sfeer is zo fijn dat ik dat voor lief neem.

De poes bevalt het ook zie ik...

1 opmerking:

  1. Als ik de hoogte van het bed zie dan denk ik ,vast jonge mensen, want zou niet weten hoe ik op mijn leeftij in en uit bed zou moeten komen.

    BeantwoordenVerwijderen