Ik zou hier wel een keer een appeltaart willen bakken!



En wat vinden we van deze keuken?
Stoer en groot en industrieel en donker.
Gelukkig schijnt de zon en zien we ook planten,
anders zou ik me wel wat verloren voelen denk ik.
Zo groot en hoog is het...

Er is een twee verdiepingen hoge en lege (vide)
ruimte boven het gedeelte waar het fornuis staat
en de grote eettafel voor de raampartij.
Er is een werkeiland onder het verlaagde plafond,
waarboven ook een woon / werkruimte is, denk ik.

De houten vloer en het zwart vind ik wel warm,
ik weet alleen niet helemaal goed wat ik van 
de bakstenen achterwand vind.
Het maakt het wel stoer, 
maar zou een gestucte wand 
in een lichtgrijze kleur ook niet mooi zijn?

Maar ja, ik zou hier wel een keer willen koken, 
en dan gelijk wat spulletjes achterlaten. 
Een leuke theepot, in roze of rood met witte stippen.
Een grote lichtblauwe schaal met appels en mandarijnen
 en een gebloemd schortje of theedoeken met hartjes.
Nou ja, dat zou ik doen...


2 opmerkingen:

  1. Ja ,ik vind deze keuken ook te donker. ik zou er niet blij van worden, om in deze keuken te vertoeven . Groetjes Brigit

    BeantwoordenVerwijderen