'Januari, here i come!'





Goede voornemens, 
wie heeft ze 'stiekem' toch niet 
zo aan het begin van een nieuw jaar?

Ik heb tenminste wel altijd 
het gevoel van een nieuw schrift. 
En van een nieuwe agenda,
wat ook nog echt zo is...

Nu kwam ik deze illustratie tegen met 
'Januari goede 'zelf zorg' tips'.
Daar werd ik me toch 
een partijtje ontspannen van.

Hier wordt 
'tijd om te rusten' 
op dezelfde hoogte gezet als
'zie iets moois', 'hecht iets af',
'herlees een lievelingsboek',
'ga naar buiten' of 'uit je liefde'.

Allemaal haalbaar
om te genieten van het leven.
 
Lang leve januari!

Enne... 
ook geldig voor de rest van het jaar!


2 opmerkingen:

  1. Heel leuk gebracht zo, die voornemens,
    'k Denk dat ik ook zoiets ga fröbelen met mijn voornemens.
    Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de TIPS,die staan me wel aan en ga ze opslaan in mijn hoofd.
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen