Team Maud!

 




Ik was overduidelijk team Maud!
Fijne zondagavond werd het zo...


8 opmerkingen:

  1. Ik ook vanaf het begin ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook! Ze komt me zo bekend voor… alsof ik haar ken! Ik dacht even dat Evert voor Nans zou kiezen, omdat Maud zo ontwapenend vrij is, misschien too much voor Maud. Anders dan in vorige edities gaan de mannelijke boeren nu simpelweg voor de knapste vrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Anoniem was Wendela hoor, Jacqueline!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O en ik schreef hierboven: ‘misschien too much voor Maud’ maar ik bedoelde: ‘voor Evert’

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben zooooooooooooooo benieuwd hoe het met deze twee verder gaat, ik had ze noooooooooooooooooit bij elkaar gezet, gelukkig ben ik geen huwelijksmakelaar! Maar ze zijn ontwapenend en allebei zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een zeer levenslustig intelligent gevoelsmens als Maud en dan die Drentse boerenman die niet verder komt dan 'Da's mooi toch?' en weer in de verlegen modus gaat. Ze gaan het samen proberen maar ik denk dat ze doodloopt op hem.

    BeantwoordenVerwijderen