Drie jaar in de bloemetjes




Vanmorgen kwam ik bij toeval terecht bij de foto's 
die - blijkbaar - op Google zijn opgeslagen.

Zo leuk om die weer eens terug te zien.
Zo zag ik de kleinkinderen groeien.
En veel van mijn breiwerk dat ze dragen.
Veel 'Oh ja!'
 
Hier deel ik wat plaatjes van de bloemen en planten 
die ik de afgelopen drie jaar op de foto heb gezet.
Ik heb er vast veel meer gehad, 
maar wanneer zet je die nu op de foto?
 En ik zie tegelijk ook wat er veranderd is in huis in die tijd.

Hier hadden we nog een kleed liggen buiten.

Hier stond er nog een kastje in onze keuken.

Ander tafeltje. Nog geen plinten.

Hangende raamvaas.
De bouw aan de overkant was nog niet begonnen.

Klein kerstboompje in een klein huisje.

Cadeau gekregen in de corona tijd.

Tulpenschoof, de fundering aan de overkant ligt.


Balkon, met altijd wat bloeiends!

Zelf peultjes en boontjes gezaaid.

Gouwe ouwe: Houten lijst met plantjes erin.
Toen petunia's nu Franse geraniums.


Gekregen boeket in witten.
En het voorjaar buiten


1 opmerking:

  1. Ik heb jouw idee om gekregen bloemen te fotograferen gevolgd. ZO leuk om nog eens terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen