Opruimen, dat kun je leren! Nu voor half geld!


Nu we toch weer - al dan niet vrijwillig - meer tijd thuis doorbrengen en het ook vanwege het herfstweer minder aanlokkelijk is om veel buiten te zijn komt ook het 'we maken het thuis weer gezellig' gevoel of verlangen weer sterker naar boven drijven.

Ik hoor van veel mensen dat ze maar weer eens een muurtje gaan behangen, nieuwe gordijnen uitkiezen of - zoals ik - met plezier kijken naar een pannenrekje waar zomaar nieuwe pannenlappen aanhangen.

Maar ook het verlangen naar een opgeruimd huis steekt de kop op: De tuinspullen in de schuur mogen wel weer eens beter georganiseerd worden, de winterkleren nagelopen, de vakantiefoto's ingeplakt en wat dacht je van al die mappen met verouderde administratie?


Maar er zijn ook mensen die - als ze om zich heen kijken - overal stapels met nog op te ruimen en uit te zoeken spullen zien liggen en daarbij werkelijk niet weten waar ze nu moeten beginnen. 

Ze worden al overweldigd en moedeloos als ze er alleen al aan denken. 

Dat wordt het er natuurlijk niet gezelliger op thuis. 

En dan nemen ze eerst maar weer eens een kop koffie met een dik stuk speculaas...


Maar dan kom ik om de hoek kijken. En ik zeg: Niet doen! 

Beter kun je hulp vragen aan je buurvrouw of je zus. 

En als dat ook niet wil dan gewoon mij bellen. 

Je kunt bij mij meedoen met mijn on-line opruimcursus die je stap voor stap en les voor les door alle rommel heen helpt. 

En er ook voor zorgt dat het opgeruimd blijft. Zodat je thuis meer kunt ontspannen, meer tijd en energie overhoudt en natuurlijk ruimte schept. 

Letterlijk ruimte in je kamers en in je kasten, maar ook ruimte in je hoofd om je beter te kunnen concentreren en natuurlijk ook ruimte voor mooie, fijne, nieuwe dingen. 

We beginnen met eenvoudige opruimklussen en gaan stap voor stap - en in het eigen gewenste tempo - richting een fijn en opgeruimd leven thuis.

Deze on-line (dus corona-proof) thuisstudie kost 240,- euro. Het zijn 24 lessen, dus voor 10,- euro per les, krijg je goede adviezen, leuke tips, teksten en aanstekelijke huiswerk opruimklussen waar je direct mee aan de slag kunt. 

Om meer mensen in de gelegenheid te stellen in deze spannende tijd met deze cursus mee te doen wil ik - zolang deze gedeeltelijke en misschien straks weer een totale lock-down duurt - de prijs halveren.

Dus, geef je op! 

Voor 120,- euro je huis op orde!  

Een fijne dagelijkse structuur en altijd wat te doen deze herfst. 


Heb je nog vragen? Je mag mij altijd even mailen of bellen. Je bent van harte welkom! info@burobinnenkant.nl / 06 - 10645405


Geen opmerkingen:

Een reactie posten