Dit zijn de leukere mailtjes om te krijgen!


 Hoi mams, 

dit zijn de notulen 
van een brainstormsessie 
van Margot en mij over fijne  
'things to do' tips in Corona tijd. 

Wandelen en foto's maken. 
Gedichtjes zoeken.  


Playlists zoeken bij specifieke moods.                                             
(Jacquelien: zoals dit mooie lied dat steeds door mijn hoofd blijft spelen...)






Stekjesbibliotheek maken. 
Muur verven. 
Muurschildering maken. 
Concertje geven in tuin met vuur. 
Tuinfeestje op stoep (Jacquelien: héél klein, op afstand...). 

T-shirt met tekst bestellen.  

Mondkapjes maken voor vrienden. 
Iets nieuws leren praktisch: klei, bakken, naaien. 
Een quarantaine pakket voor jezelf of voor elkaar maken. 
Verrassing voor elkaar verzinnen. 
(Jacquelien: wat mij betreft de allerleukste tip!!)

Lijstje maken van dingen die je raken of troost geven. 
Kaarsen maken.
Poppetjes van kastanjes maken. 
Herfstslinger van bladeren maken. 
En ik heb nog iets bedacht: iets knutselen van hout waar je je boek in kan leggen zodat je op je zij kan liggen lezen in bed.
Kapotte dingen repareren. (Jacquelien: Ik houd persoonlijk meer van iets nieuws maken!) 
En dingen wassen die je niet vaak wast, zoals gordijnen en onderbroeken. Nee grapje, alleen de gordijnen.

Liefs! Linde


1 opmerking:

  1. Onlangs las ik ook zo'n lijsthttp://www.gwennie.nl/persoonlijk/lifestyle/raindrops-on-roses/je bij Gwennie. Dit is een mooie aanvulling

    BeantwoordenVerwijderen