De nazomer zomaar cadeau krijgen!





Vanmorgen na een werkafspraak kreeg ik 
een hele bos vers geplukte bloemen uit de tuin mee.

Heerlijk!

Ik vulde een grote vaas met de grootste exemplaren.
En de kleinere bloemetjes schikte in in een hangvaas tegen het raam. 

Steevast zijn ze in het echt mooier dan op de foto.
Volgens mij omdat je dan ook alles wat je er om heen in beeld hebt.
En in een klein huis is dat nu eenmaal best veel.

En omdat de moestuin & veldbloemen
 - al tegen uitgebloeid aan - wat 'rommeliger' overkomen.
Maar dat vind ik dus echt helemaal niet erg.
 


Blijft over dat ik er enorm van geniet. 
Wat een rijk gevoel om zomaar 
de nazomer cadeau te krijgen!

Zeker op een grijze dag als vandaag.

Ook al staan ze maar een dag of drie.

Mijn ogen worden er steeds naar toegetrokken
en ik ga er zelf gewoon een beetje van stralen.


1 opmerking: