De wonderpan!



Graag maak ik eens uitgebreid (en onbetaald) reclame voor de wonderpan.
Sinds kort is deze pan (eigenlijk mini oven) met de mooie naam, 
in handen van Teunie en Willem van Eenvoudig Leven.

Wat is dat? De wonderpan?

Teunie: Voor mij is de wonderpan een onmisbaar attribuut in een eenvoudige levensstijl. Met een minimaal energieverbruik de lekkerste gerechten uit je pan toveren.

Heel kort gezegd is de wonderpan een pan in de vorm van een tulband. Je plaatst die pan op een speciale vlamverdeler op een warmtebron. Het maakt niet uit welke warmtebron: gasfornuis, electrische kookplaat, inductie, houtkachel, petroleumstel, campinggaz…

Met een minimaal verbruik van energie bak je in deze pan de lekkerste cakes, koeken, broden, taarten, quiches enzovoorts. De wonderpan is een uitvoering die dubbelwandig is, waardoor het bakken nòg beter gaat. Bovendien zit er een glazen deksel op deze pan, zodat je precies kan zien, wat er in de pan gebeurt.


Voor een instructiefilmpje klik hier 




1 opmerking:

  1. Ik heb hem al een tijd geleden bij Teunie gekocht. Vroeger had mijn tante er 1 en mijn nichtje en ik maakten dan cake.....
    Zó leuk dat dit er weer is!
    Carola

    BeantwoordenVerwijderen