Voor iedereen die wel een oppepper kan gebruiken!


Op maandag post ik meestal
een blij en vrolijk makend bericht,
zoals een goed idee voor een meer
groene, duurzame en sociale wereld.
Om elkaar te helpen, te ondersteunen
en de broodnodige moed in te spreken.

En soms post ik ook gewoon iets moois
of grappigs wat mezelf een fijn gevoel geeft.

Om de week een beetje goed te beginnen.


Een act die meedeed aan 'Britain's got talent':
een groep jongeren met de naam 'Unity'.

'It is not our differences that divide us,
it is our inability to recognise, accept,
embrace and celebrate those differences'

Voor iedereen die wel een oppepper
kan gebruiken kijk maar eens naar dit


3 opmerkingen:

  1. absoluut een schitterend filmpje, heb al 2x gekeken (en zal vast nog wel een keer gebeuren)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jacquelien. Oh ja, ik zag het op tv. Ik was tot tranen geroerd. Dat geeft de burger moed ,als je zulke jonge mensen ziet. groetjes van Brigit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd niet van filmpjes ,toch gekeken.....prachtig.dank voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen