Dat maakt toch je hele dag!

 

Deze week was ik niet lekker in orde, 
ik had last van mijn maag,
(het gaat nu al weer wat beter)
dus ik deed rustig aan: 

Een beetje naar de Olympische Spelen kijken,
beetje lezen, onder andere dit boek van Rachel Hore.

  
Naar de markt en lunchen met vriendin Guusje,
een broek naaien voor mijn schoonmoeder en
de tv-serie van Annie M.G. Schmidt kijken.

Met de filmclub hebben we deze film gezien, 
erg geestig en ook wel ontroerend.
Ik ben weer een stukje verder met omslagdoek nr 5. 
Die kan ik alleen overdag breien, want hij is zwart
en dat kan ik bij lamplicht echt niet goed zien.

Bij een tante en oom waren we zondag op bezoek,
en we hebben weer eens heel gezellig bijgepraat.

En, ik heb ge'zoomd' met mijn drie tantes.
De zussen zoomen elke vrijdag 
en nu mocht ik ook mee doen.
Eentje bijna 80 en de anderen dik tachtig,
en dan elkaar toch zo kunnen zien en spreken,
al wonen ze ver van elkaar in het land.
'De Koopmanvrouwen zijn compleet',
zo werd ik verwelkomd.

Dat maakt toch je hele dag!


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk; zoomen met je tantes. Fijn dat ze nog zo fris van geest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig en haha, de rechter jurk van tante, heb ik ook, zit heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen