'Ik kan wonen' winnen!

 

Dit boek: 'Ik kan wonen' is een deel uit een serie van vier, met ook nog, 'Ik kan huishouden', 'Ik kan kinderen opvoeden' en 'Ik kan het zelf' (over klussen).

Deze vier delen heeft onze oudste dochter ooit gekregen en zij heeft ze later aan mij doorgegeven, omdat ik zo van die stijl van de jaren-60 houd.

Maar nu heb ik het deel: 'Ik kan wonen' dubbel. 
Ik heb het ook nog een keer apart van iemand gekregen. Ik weet echt niet meer van wie, ik hoop ook dat het niet te leen was, maar dan zou ik het wel genoteerd hebben. Hoop ik... 
Ik vind het een superleuk boek, helemaal in de 'Goed wonen' stijl, 
met leuke tekeningetjes en mooie woonfoto's.

En vooral ook omdat het leven en het wonen 
zo'n stuk eenvoudiger leek in vergelijking met nu.
Minder spullen, minder apparaten, minder overdadige luxe.

  
Wat opvalt: veel kleur, sierlijke meubels,
ruimtebesparende uitklapbedden,
handige schuifdeuren en 
genoeg bewegingsruimte.


Wat hadden we toch maar weinig nodig toen.

Afijn, als ik iemand een plezier kan doen 
met dit boek, dat ik dus dubbel heb,
mail me dan gewoon even:
info@burobinnenkant.nl

Bij meerdere reacties zal ik loten  
en dan doe ik het op de post.

3 opmerkingen:

  1. We hebben nog steeds vrij weinig nodig, alleen word ons wijsgemaakt dat we veel nodig hebben.De economie moet immers op peil gehouden worden. Heb de afgelopen 2 jaar heel veel weggedaan , allemaal spullen waarvan ik eerder dacht dat ik ze nodig had, Van alles wat ik weggedaan heb zijn er maar 1 of 2 dingen waarvan ik achteraf dacht had ik ze maar gehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jacquelien, ik zou het heel leuk vinden om dit boek te winnen!!
    Of ben ik te laat met reageren?
    Met vriendelijke groet,
    Janine Lalihatu

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Janine, helaas het boek is al vergeven en op de post! Volgende keer beter, groet, Jacquelien

      Verwijderen