Zomerhitte, mij niet bellen!



Ik ga bijzonder slecht op heel warm weer. 
Zoals het nu is gaat het nog best. 
We zetten onze ramen 's nachts open en er is een lekker windje dat maakt dat het goed te doen blijft. 
Ik blijf in de schaduw en zorg dat ik het niet te druk heb of me te druk maak.
Maar als, zoals we in eerdere zomers meemaakten, het lang warm blijft, gaat de hitte echt in de muren van ons appartementje zitten en blijft het toch lang te warm in huis. Maar, zover is het nu gelukkig nog niet.
Mijn Wim gedijt juist op warmte. Hij vindt het heerlijk. 
Zo onbegrijpelijk. Hij ging gisteren vogels kijken met een vriend - hij heeft van allerlei zeldzame vogels gezien, waar hij heel gelukkig van werd - maar wilde dus eerst zijn jas meenamen, voor 'als het wat frisser werd'....  
Maar afijn, ik geniet wel van allerlei vrolijke, zomerse tafereeltjes.


De sfeer en de inrichting van dit soort kampeerbusjes vind ik om van te smullen.
In de praktijk zou ik alleen maar in de schaduw willen staan,
want hoe warm zou het niet worden in zo'n busje?

Nee, in de schaduw en met een verkoelend briesje erbij,
En dan het liefst aan het water...

met zo'n vrolijke badmuts...

1 opmerking:

  1. O,die badmutsen met ribbeltjes....die gingen zo ruiken.Mijn badpak had ruchjes en ik voelde mij zo mooi.......Dank voor je vrolijke plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen