Een schattig plekje om buiten te zitten




Een schattig plekje om buiten te zitten.
Als ik beter kijk zou ik wel wat veranderen,
maar het ziet er nu al supergezellig uit.
Een mooie kleur op de muren, veel groen, 
een houten vloertje onder een pergola dakje,
schaduw, lekkere luie stoelen met kussens.

Ik zou de twee keukenstoelen weghalen,
je gaat samen nooit zo zitten denk ik, 
met je rug naar al het moois.
Het tafeltje zou ik laten staan,
om van alles op te zetten 
en leuk met de spiegel erboven.
De stoelen zou ik iets naar rechts schuiven,
zodat ze meer voor het raam staan, 
met een klein tafeltje tussen de stoelen in,
 en met het buitenkleed onder beide stoelen.
Op de vensterbank een paar plantenbakken 
met wit - bloeiende planten er in.

En dan zou ik er lekker gaan zitten met mijn boek...

.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten