Saai? Juist lekker, saai....



Naast dat ik het supergezellig vind om samen 
met vrienden en familie te eten, kletsen en spelletjes te doen,
en dat het heerlijk is om naar een voorstelling te gaan,
naar de film of het zwembad of een eind fietsen, 
vind ik het steeds meer een groot plezier
om rustig alleen wat te rommelen.

Lekker lezen, wat appen, kopje koffie, 
wasje ophangen, planten verzorgen,
een spelletje doen op de telefoon
- tegenwoordig schaak ik een beetje -
aflevering van een serie kijken,
wat mijmeren of dagdromen...

Vroeger zou ik dat saai gevonden hebben.
Maar mijn wereld vraagt tegenwoordig soms om saai.


2 opmerkingen:

  1. Mijn wereld ook, versta je helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat mij net zo. Heerlijk, in je eentje rommelen!
    groetjes, Alice K.

    BeantwoordenVerwijderen