Mijn hoofd op hol door een lege kamer


Een foto van zo'n mooie en nog bijna lege kamer
brengt mijn hoofd gelijk helemaal op hol.
Mijn inrichtingsplannen gaan gelijk met me aan de haal.

Nu is de ruimte van zichzelf al zo mooi dat je echt 
je best zou moeten doen om hem te verpesten.
Maar dan nog, het spreekt tot mijn verbeelding.

Een vensterbank in het raam, met fleurige kussens
of een grote eettafel juist haaks op het raam met stoelen 
om de krant te lezen of fijn naar buiten te kunnen kijken.
Kunst aan de muur, een boekenkast links en rechts?
Een mooie booglamp of een kroonluchter?
Wat meer kleur of juist simpel houden?

Ben ik de enige met zo'n afwijking?
Of hebben jullie dat nu ook?


3 opmerkingen:

  1. Je bent niet de enige! Ook in zomerhuisjes ben ik in gedachten altijd bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja in vakantiehuisjes doe ik dat ook.
    Maar ook als ik bij iemand op visite ben geweest, dan denk ik 'hoe zou ik het inrichten als dat mijn huis was.
    Volgens mij een ongevaarlijk tijdverdrijf 😉
    Groet Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar !! Een heerlijk tijdverdrijf en als beeld denker heel leuk om te doen! Groet Aly

    BeantwoordenVerwijderen