Kom maar door met die koffie!



David Schab
Elke week op vrijdag plaats ik een 'woon' schilderij,
waarop je een woonhuis, of meerdere woonhuizen,
een fijne woonsfeer of een interieur kunt zien.

Ik geniet van huiselijkheid, fijn wonen en thuiskomen.
En zeker ook als dat mooi is verbeeld door een schilder.

Ik kwam dit schilderij tegen van David Schab,
die vooral ontbijttafels en picknicks schildert.
Leuk dat iemand dat als onderwerp kiest.
Je ziet hier weinig van het interieur,
maar toch geeft het een huiselijk gevoel.

De verschillende dessins in tafelkleden of servetten,
de oranje koffiezetter, het bloemetje op tafel,
en de uitbundig gele kleur citroenen.
Ik word hier wel vrolijk van.

Kom maar door met de koffie!


3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig schilderij heb je weer uitgekozen. Ik zou het zo in de keuken willen hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat leuk. Ga ik eens goed bekijken en eventueel delen in de nieuwsbrief van de koffiebar waar ik werk. Groet, Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, dat koffiezet apparaat oftewel de percolator heb ik ook echt in die kleur oranje

    BeantwoordenVerwijderen