Als dat toch zou kunnen....



Ja, in de lucht springen doe ik vandaag niet.
Ten eerste omdat ik niet goed meer kan springen.
Maar ook omdat mijn voorjaarsrondbrief versturen
alsmaar stomme en vervelende problemen geeft.

Ik mag mijn rondbrief alleen maar in kleine porties mailen,
- van wie weet ik niet, maar KPN heeft er ook iets mee te maken -
dus ben ik elke dag bezig via verschillende mail accounts om 
te zien wat deze dag niet geblokkeerd wordt. Zo irritant!

Dus als je nog geen rondbrief in je mail box hebt gekregen,
weet dat ik er mee bezig ben en dat hij nog komt!

Maar wat ik ondertussen ook nog verdrietig vind is 
dat ik in mijn e-mail lijst zoveel mensen tegenkom 
die er inmiddels gewoon niet meer zijn.
Mijn moeder, een nichtje, vriendinnen,
een oud bevriend echtpaar.

Ik vind het lastig om ze van de verzendlijst te halen.
Ik heb ergens het idee dat mijn rondbrief ze 
misschien 'in de wolken' nog ergens kan bereiken.

Net als toen de weduwe van mijn eerste vriendje
via de telefoon van haar overleden man, die ze in gebruik nam, 
een berichtje stuurde dat hij bereikbaar was via Signal.
Als dat toch zou kunnen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten