Een huildagje


The day after!

Nu nog net even een beetje energie om hier te melden dat ik een huildagje heb.

De operatie gisteren is geslaagd.

Ik was eind van de middag weer thuis.

Maar ik ben wel weer een eind terug gezet.

De narcose moet nog uit mijn lijf. 

Pijn, leven van pijnstillers naar pijnstillers.

Alleen maar met mijn been hoog zitten of liggen.

Heel moe en krachteloos.

En het idee dat ik nog acht weken zo ínactief moet blijven....

Kortom, een beetje zeuren.

Echt een huildagje.

Morgen beter hoop ik.


PS Net een heerlijke pannenkoek gekregen van Wim, met spek, kaas en appelstroop! 

Dat helpt toch een beetje!

Nu nog een goede nacht...


2 opmerkingen:

  1. Fijn dat de operatie is geweest. En nu....huil het er maar uit, dat helpt. voor de komende nacht wens ik je een "goede" nachtrust. Hopelijk kun je echt wat slapen. Groet. Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmm, een pannenkoek met spek en stroop - dat MOET helpen... Nee hoor, zonder dollen: je krijgt nogal wat op je bordje, lekker zeuren op zijn tijd helpt, en verder je tijd uitzitten. OOIT gaat het over, de pijn, de hulpeloosheid.

    BeantwoordenVerwijderen