Dat geeft de burger moed!



Kleine stapjes!

Denken in mogelijkheden:

Ik heb weer in mijn eigen bedje geslapen,
lekker naast mijn eigenste Wim. 
Heerlijk dat dat weer kan.

Ik kan nu namelijk zelf van de douchestoel 
op wielen in mijn eigen bed komen.
Als iemand die stoel dan maar 
wel voor me op de rem zet.

En ik heb gisteren op deze zelfde manier 
ook op onze eigen bank kunnen zitten.
Fijn, want de kleinkinderen kwamen langs.
En een oma in een hoog ziekenhuisbed  
vinden ze maar vreemd en wel een beetje eng. 

Dus maar liefst twee geluksmomenten,
dat geeft de burger moed!

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat je weer in je eigen bed kon en hopelijk heb je heerlijk geslapen. En dan de kleinkinderen ook nog op bezoek. Geniet van je kleine gelukjes. Fijn dag vandaag. Groet, Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen