Winactie: 'Veeg je zorgen weg!'




Dit boekje kreeg ik ooit van mijn dochter. 
'Veeg je zorgen weg', een Japanse bestseller over hoe je een opgeruimder, schoner en gelukkiger leven kunt leiden.   

Een monnik laat aan de hand van oude tradities zien hoe je met een paar eenvoudige veranderingen in de dagelijkse gewoonten - van je ochtendroutine tot het bereiden van voedsel, en van het respecteren van de dingen om je heen tot het samenwerken als een team - niet alleen je huis rustiger en schoner zal worden, maar jezelf ook energieker, gelukkiger en tevredener zult zijn.

Ik moet toegeven dat ik voor veel van de adviezen te ongeduldig zal zijn en ook te snel verveeld. Maar bijvoorbeeld het advies om je terras altijd mooi schoon en verzorgd te houden met mooie bloeiende planten en van de tip om met het hele gezin gezamenlijk een voorjaarsschoonmaak aan te pakken krijg ik echt heel veel zin om dat in te plannen.  


Onderstaand fragment is me uit het hart gegrepen.



Omdat ik het boekje uit heb en het niet 
hoef te houden wil ik het graag doorgeven.

Stuur me een berichtje waarom je het graag 
zou willen hebben of het cadeau zou willen geven 
aan iemand anders die je het van harte gunt.
Ik kies puur op mijn gevoel uit de reacties en 
een iemand krijgt het boekje in de bus.

3 opmerkingen:

  1. Het spreekt mij wel aan. Ik heb een haat-liefdeverhouding met huishouden tegenwoordig en probeer dat weer te veranderen. Dus als je er niemand voor weet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Dorothe, ik stuur het boekje graag naar je toe.
      Stuur je me een mailtje met je adres?
      info@burobinnenkant.nl
      Fijne dag en een hartelijke groet, Jacquelien

      Verwijderen
  2. Wat een mooie filosofie! Ik sta er helemaal achter.

    BeantwoordenVerwijderen