Hedde gij niet gestofzuigd?

 

Mannen en stofzuigers!

Even kijken?


Dat ding doet het niet!

Grappig bedoeld, maar dat heb ik nu steeds met van alles:
Ben nog steeds gehackt op een van mijn Facebook pagina's.
Iemand heeft de naam veranderd en ik kan er ook niet meer bij!!!
Ook niet als ik de hele pagina wil verwijderen!!!
Irritant!

Zeker omdat ik net al mijn wachtwoorden had gewijzigd en beveiligd!

En dan zie ik vanmorgen dat mijn spamfilter (nogal ambitieus)  
juist een correct bericht van de ziektekostenverzekering blokkeert.
Kan ik weer gaan uitzoeken of het echt geen phishing is...
Gelukkig niet, maar weer een extra actie om te doen. 

En nu net ontdek ik dat ik geen foto's meer 
van mijn telefoon naar mijn pc kan mailen.
Verschillende pogingen gedaan, niet gelukt.

Zo irritant dat allerlei technische toestanden 
hun eigen zin lopen te doen 
zonder mij door op de hoogte te brengen 
of er iets is wat ik misschien fout doe!


3 opmerkingen:

  1. Het filmpje is inderdaad hilarisch (vooral om de toon van de man).
    maar wat je daarna vertelt is op z'n minst ZWAAR IRRITANT"
    'k Hoop dat je snel weer oké kunt krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooit heb ik mijn gehackte IG account terug gekregen dmv een videoselfie. FB en IG zijn van meta allebei dus daar kan het ook werken voor jou misschien. Zie deze link https://m.facebook.com/help/instagram/149494825257596?locale2=nl_NL

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de tip! Ga er zeker naar kijken. Groet,Jacquelien

      Verwijderen