Vijf goeie tips!!





'Zo kan het ook!' tip:
Gisteren ging ik even om het hoekje kijken bij twee van onze Naobers die hier vlakbij de sleutel kregen van hun nieuwe huis. 

En daar zag ik dit op hun terras: 
Heb je geen vaas om je bos vers geplukte fluitenkruid in te zetten? Dan gebruik je toch gewoon je gieter! 
Juist heel leuk en inventief!



Kijktip: Duurzaam, nu of nooit
Als we toch honderden miljarden gaan uitgeven om de economische crisis te bestrijden kunnen we dat geld dan ook meteen gebruiken om de omslag te maken naar een duurzame economie met veel minder CO2 uitstoot? 
De crisis als kans voor een schonere toekomst. 
Hoe doen we dat?
VPRO Tegenlicht: zo.10 mei, 22.15 uur, NPO 2



Leestip:
Crisis! Wat te doen? Van Rood naar groen
Niemand heeft ervaring met een pandemie. En elke crisis valt rauw op ons dak. Kom ik straks nog rond? Hou ik mijn baan? 

Genoeg-auteurs Marieke Henselmans en Erica Verdegaal zijn meteen aan het werk gegaan en gaan je met visie, creativiteit en humor door de crisis slepen met:  
Crisis Wat te doen? Van rood naar groen.
 





     Luistertip: Het Nationaal Vogelconcert. 
     Zondag 10 mei, 
     Vroege Vogels van 07.00 tot 10.00 uur op NPO Radio 1. 



En dan nog een algemene tip:
Denk niet als je in een appartement twee hoog woont dat je gewoon helemaal never nooit geen inkijk hebt. Ik liep vanmorgen in mijn nachtponnetje mijn werkkamer in en zag tot mijn schrik een man op een hoogwerker onze ramen wassen....
Die staat dan ineens heel dichtbij. Alsof hij al bijna binnen is. 
Even later maakte ik een foto toen hij in de woonkamer bezig was.  
Heel raar! Als je dat niet verwacht.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten