Fijne woonfoto's, vijf maanden later


Vorig jaar in mijn winterrondbrief, vroeg ik 
of lezers mooie woonfoto's wilden insturen 
om hier op mijn blog te mogen plaatsen.
Het lijkt een eeuwigheid geleden....

Esther stuurde een paar hele mooie, 
die ik ook plaatste: fijne woonfoto's.

Ik was nieuwsgierig naar de rest van haar huis, 
en daarop stuurde ze me op oudjaarsdag nog meer foto's,
die ik al sinds die tijd elke dag in mijn in-box tegenkom. 

Vandaag los ik mijn belofte in.
Het is misschien wat raar: 
een kerstkaarsje en mistletoe in mei,
maar ach, wat maakt het ook uit! 




Ik vind dat Esther een fijne, rustige en lichte woonstijl heeft.
Mooi met dat al die 'witten' en 'naturellen'.

Ik kan daar wel eens jaloers naar kijken;
want hoe mooi ik het ook vind, bij ons wordt het 
'als vanzelf ' altijd een dolle boel - qua kleur, dan... 

Een beetje laat, maar niet minder welgemeend:
Dankjewel Esther.


2 opmerkingen: