Een fijn gevoel!


Bij dit soort plaatjes beginnen mijn handen te jeuken.

Soms hoef je niet eens veel weg te doen als je een kast opruimt.
Alleen al alles eruit halen, netjes sorteren en opvouwen,
en de hele handel mooi en overzichtelijk weer inruimen 
is vaak al genoeg voor een opgeruimd gevoel.

Ik ga morgen mijn kledingwissel doen.
Dan ruim ik ook gelijk alles weer netjes op.
Wie doet er mee?


Vrijdag deed ik boodschappen. Ik kocht ook een pond blauwe bessen, omdat die in de aanbieding was voor 4,59.  Bij het controleren van de bon zag ik dat ze waren aangeslagen voor 6,79. Ja, dan ga ik weer even naar binnen. Bij de servicebalie hebben ze gekeken. Ik had gelijk en kreeg 2,20 contant terug. Ik legde de muntjes met mijn telefoon en bon in de auto op de stoel naast me. Bij thuiskomst waren de muntjes verdwenen. Tussen de zitting en de rug weggegleden. Wim lukte het ook niet om ze te pakken te krijgen: 'Nou, nu is onze auto wel weer meer waard geworden...'

  En gisteren vroeg ik me ineens af waar de bessen waren.
'Wim, heb jij die blauwe bessen ergens opgeborgen?'
'Nee, die heb ik helemaal niet gezien.'

Dus waarschijnlijk heb ik de bon, het geld, mijn sleutels 
en telefoon van de balie gepakt en de bessen vergeten.
Vanmorgen heb ik de moeite genomen om met 
mijn bon en het verhaal terug naar de winkel te gaan.
Ik mocht een nieuw pond blauwe bessen pakken.
Toch een fijn gevoel.



En wat ook een fijn gevoel is in deze dagen is toch je familie en vrienden bellen. 

Gewoon om te vragen hoe het met ze gaat, of je wat voor ze kunt doen en zeggen dat je ze lief vindt. 

Een hele mooie zondag gewenst!


PS Ik heb goed geslapen en ook veel minder pijn in mijn oor, dat is ook een superfijn gevoel!!




2 opmerkingen:

  1. Smaakten ze nog een beetje, die bessen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Om eerlijk te zeggen, hebben we wel wat weg moeten gooien, maar het merendeel smaakte prima! Fijne dag Emie!

      Verwijderen