Marijn




Op 29 november om 7.21 uur is onze kleinzoon Marijn Joris geboren.
Hij is helemaal gezond: 4100 gram en 52 cm.
Hoe meer gelukkig kun je dan zijn?

Diezelfde vrijdag mochten we hem al komen bewonderen.
Een heel gaaf mannetje die iets heel bekends in zijn snoetje had, 
maar er toch ook weer heel anders uitzag als zusje Sammie. 

  

Deze foto kreeg ik vanmorgen vroeg.
Zo lief!

Straks ga ik op bezoek, dan kan ik met hem knuffelen, zodat zijn moeder ook wat aandacht kan besteden aan Sammie, die ook nog maar vijftien maanden klein is en bovendien, de waterpokken, een oorontsteking en een griep achter de rug heeft en wel wat aandacht van haar eigen moeder kan gebruiken.

Dat knuffelen is natuurlijk helemaal geen straf.

Er is weinig wat ik zo leuk vind als met zo'n klein mannetje in mijn armen zitten en mijn ogen uitkijken, want daar kan ik helemaal geen genoeg van krijgen.




7 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met dit mooie (kleinzoon) manneke.
    Geniet er volop van.
    Groet,
    Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met dit mooie mannetje! Geniet er maar fijn van hem en van zijn grote zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is. … en dan met zo'n hummeltje op je borst en buik, ernaar mogen kijken, en aan hem snuiven - dat babygeurtje....! Ik word "broeds" op afstand!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, wat een mooi manneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je 1e kleinzoon! Mooi mannetje. Een lichtpuntje voor jou in deze tijd.Liefs, Carola

    BeantwoordenVerwijderen