Blij weer naar huis!



Vanmorgen moest ik al vroeg bij de oedeem therapeute zijn voor mijn eerste behandeling. Ik zag er wel tegen op en inderdaad viel het ook niet echt mee. Ik heb in mijn borst rond het litteken harde plekken die deze Inge wil proberen los te masseren om daarmee het vocht er uit te krijgen. Dat gaat niet met zachte hand. Ook zet ze een apparaatje in. Maar ze ziet er tegelijk ook wel fiducie in, dus dat betekent dat ik wekelijks terug moet / mag komen voor deze behandeling.

Ik liep terug naar de uitgang toen ik doorkreeg dat men daar in afwachting was van Sinterklaas. Hij zou na een kleine toespraak gelijk naar boven gaan, naar de kinderafdeling.

Tegelijk kon ik me meer verzoenen met mijn lot. Je zal toch maar een kindje in het ziekenhuis hebben liggen. Dan maar veel liever zelf 'aan de beurt' zijn, wat trouwens eigenlijk ook niet heel erg, maar op zijn hoogst 'onaangenaam' is.

Dus blij ging ik weer naar huis. Op naar een kopje koffie! 
   




Geen opmerkingen:

Een reactie posten