Het past precies!





Onze lange gang heeft brede deuren die precies genoeg ruimte hebben om ze open of dicht te zwaaien. Je houdt echt maar een klein centimetertje aan bewegingsruimte over.

Toch heb ik in het midden bij onze video-deurbel een plek gevonden waar we dingetjes aan de muur konden hangen zonder dat ze eraf zouden slaan. Daarbij was bijkomende moeilijkheidsfactor dat we ook nog rekening moesten houden met hoe de leidingen lopen voor het vinden van een plek voor de haakjes om ze aan op te hangen.

Het is een geboorte kaartjes wandje geworden. 



Linksboven een heel oude geboortetegeltje van mij 
met daaronder de geboortekaartjes van Wim en mij, 
met als extra attractie onze zelfde geboortedatum.


Recht daaronder de geboortekaartjes van onze kleinkinderen.
En rechts boven de geboortetegels van onze dochters.


En daar weer onder twee kleine vitrine-tjes 
met de geboortekaartjes van onze dochters
en een linde- en een elzenblad in keramiek.
We hebben namelijk twee bomen van dochters!!




1 opmerking:

  1. Wat een mooi historisch plekje hebben jullie zo gemaakt.... Kinderen, ouders, kleinkinderen.... En zo gaat de wereld door! Die "bomen van dochters" vind ik ook erg goed gevonden, ik gebruik 'm graag een keer voor een jonge vrouw, die ook (bijna) Linde heet!

    BeantwoordenVerwijderen