Mijn cursuskamer 'in bedrijf'


Van mijn cursuskamer - in bedrijf - 
heb ik eigenlijk bijna geen foto's gemaakt.
Ik kon deze nog net terugvinden:

Hier maakte Wim een foto van 
een cursusgroepje: 'Vrolijk besparen!'

Ik heb een ovale tafel van Frits Hansen
van 120 X 180 en zes zwarte vlinderstoelen. 
Daar konden we met zes mensen aan zitten.
En dan was de kamer ook helemaal vol.
 Ik zou nu ook een foto van mijn eigen tafel kunnen maken, 
maar de hele cursus kamer ligt vol met spullen die 
uitgezocht en ingepakt moeten worden.

De tafel en de stoelen gaan mee naar ons nieuwe flatje.
Doordat we in de kleine slaapkamer gaan slapen,
past deze tafel net aan in de werk- logeerkamer.
Fijn, dan kan ik daar lekker aan het werk 
en er ook wat dingen laten liggen....

Hier zijn vijf interieur-ontwerpen cursisten
druk en geconcentreerd doende om te leren
hoe je een plattegrond op schaal 1 : 50 tekent.

De kast aan de muur hebben we zelf gemaakt.
Vanwege de kleine ruimte moesten we 'omhoog'...  
Die kast is er ook op berekend dat je hem weer 
uit elkaar kunt schroeven en verhuizen.
Tenminste, de middelste twee 'vierkanten' 
en de plankjes die daar tussen 'hangen'.

De planken helemaal links en rechts zijn 
aan de muur bevestigd en die vallen af, 
want ik heb in mijn werkkamer geen 'nis'. 

Hier nog een foto uit de tijd dat ik 
in plaats van de grote tafel en de vlinderstoelen, 
mijn tekentafel en bureau nog op deze kamer had staan. 
Maar wel al de opzetkast op de ladekast 
en de hangende kast had gemaakt.
Lekker met de balkondeuren open.
En zo slank als ik toen was... 

Ik ben nu druk geweest om al mijn spullen 
zo verminderen dan ze in het middenstuk passen.

 Voor de lampen moet ik dan nog wel iets anders verzinnen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten