Best knap gemaakte sommen in mijn eigen handschrift...


Wim zocht vanochtend al ons gereedschap uit.
En ik heb deze doos open gemaakt.

mijn eerste schriftjes
 
stempeltjes als je het goed had gedaan

tekeningen van bijbelverhalen

rekenen, klokkijken, ontleden

omdat we op school zaten in Baarn, 
kregen we schriftjes met Paleis Soestdijk er op


formule rekenkundig gemiddelde en de uitleg van de kofschip regel

                tekening                                  allerlei rapporten en diploma's 

mijn agenda's, waaronder deze, 
achterlijk dik volgeplakt en gekladderd...


En een grote stapel schriften en een dikke ordner met repetities, schoolonderzoeken en boekenlijsten van de brugklas tot en met 6 VWO, waarvan de 3e gedoubleerd: 

Nederlands,
Frans 
Duits 
Engels 
Geschiedenis
Economie
Wiskunde
Aardrijkskunde
Biologie

Het meeste van wat ik tegenkwam kwam me volkomen onbekend voor. Best veel knap gemaakte sommen en opgaven, in mijn eigen handschrift.


Op een paar eerste schriftjes en een beroepskeuzetest na
is dit nu allemaal bij het oud papier. 
- weer een zorg minder -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten