Moet je ook eens doen...




Gisteren haalde ik al het glaswerk tevoorschijn.
Eens even zien of en wat daar van weg kon.
Ik dacht niet dat dat veel kon zijn, 
maar daar heb ik me danig in vergist.

Op deze foto's staan alleen glazen die in het 'lege' vakje stonden.
In het linker vakje achter het groene schuifdeurtje 
stond het ook nog vol, maar is - sorry - niet gefotografeerd.

Ik heb voor de kringloopwinkel 
een doos gevuld met ingepakte 
champagne-glazen, cognac-glazen, cointreau-glaasjes,
Irish coffee-glazen, port-glazen, advocaat-glaasjes
niet stapelbare waterglazen en een paar enkelingen.

Over zijn gebleven: 
water / wijnglazen
koffie / thee glazen, 
een paar port glaasjes, 
een paar long-drink glazen, 
wijn glazen op een voet,
verschillende ijscoupes & 
de mooiste bierglazen.

Allemaal netjes en schoon 
in het vak met glasdeurtjes ervoor.

Moet je ook eens doen...
Voelt zooo goed!!


1 opmerking: