Spannend en vermoeiend!





Deze tips las ik bij de Vereniging Eigen Huis.
En ja, onze verhuizing is een grote verandering, 
het is spannend en vermoeiend, ook in je hoofd.
Enne... ik begin mijn lijf echt te voelen nu:

Mijn rechterarm is overbelast, 
(ik begin een slijmbeursontsteking op te bouwen)
mijn voeten doen zeer, ze zijn branderig en stijf,
mijn lijf heeft overal spierpijn en blauwe plekken 
en - hoe het kan weet ik niet, - maar ik heb 
 jeukende onderarmen van de processierups.

En nu was het vanavond zo fijn dat vrienden
een heerlijke gevulde pastasalade brachten.
We waren te moe om bij hen te gaan eten
en hadden geen puf om iets te halen.  

Gelukkig hebben we dus veel hulp. (Tip 3)
En er is ook al heel hard gewerkt.
Alles in huis is geschilderd.
Alle gordijnrails hangen.

Hier zie je een stel lieve helpers aan een heerlijke maaltijd 
die bovenbuurvrouw Ietje voor ons had gemaakt.

Naobers Jan en Jon hangen de gordijnrails op. 
En we mochten aanschuiven voor een vegetarische curry!





Alles is gestofzuigd en klaar voor de mannen die maandag aan de slag gaan met het marmoleum. 

Op de badkamer en de wc hoeven ze niet te zijn. 
De badkamer staat nu vol met gereedschap en verfspullen. 

Het toilet is - op wat aan de muur na - helemaal ingericht. 
Zelfs het boekenkastje daar heeft al wat boeken.






Buiten begint het ook al ergens op te lijken.

En de slaapkamer kleur is heel mooi.
De rest van het huis is wit: RAL 9010
afgezien van het blauwe muurtje in de gang.

Het marmoleum is geel met veel 
levendig gemarmerd lichtblauw en oranje.
Ik hoop zo dat dat echt zo mooi is als ik hoop...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten