Oude kistjes in mijn nieuwe cv-kast



In ons nieuwe huis hebben we een kleine berging 
waar ook de wasmachine komt te staan. 

Maar er is ook een kast waar de cv-ketel in hangt. 
Ik heb gezien dat daarin ruimte is om de bezem,
strijkplank, dweilstok en ragebol op te hangen, 
de stofzuiger en mijn emmertjes neer te zetten
en voor de rest van mijn schoonmaakspulletjes. 

Bovenin zou ik ook nog wat waslijntjes kunnen 
spannen om wat was te kunnen laten drogen, 
want het is er heerlijk droog in die kast.

Op deze foto zie je twee oude witte kistjes, 
die nu nog op mijn computerkamertje hangen 
- waar ik wat boeken en mappen in bewaarde - 
maar die ik straks in die cv-kast wil hangen. 
Dat vind ik wel passen, die simpele kistjes
kun je gewoon aan de muur schroeven.

Gewoon voor de leut heb ik daar nu alvast 
wat spulletjes ingezet die er straks ook 
in, tussen en op komen te staan: 
zaklantaarn en schoonmaakmiddelen,
een boxje met gloeilampen en batterijen,  
een kratje met dingen als doekjes, sponsjes 
wissers en stofzuigerzakken enzo en 
een boxje met schoenpoets en veters. 

Best netjes toch? 


2 opmerkingen:

  1. Zeker netjes :-)
    Wat een mooi proces laat je zien op je blog! Afsluiten van het oude geeft straks vast alle ruimte voor het nieuwe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Mariette, dankjewel.
      Ja we hopen op ruimte voor veel mooie nieuwe dingen en ervaringen. We gaan het meemaken!
      Groet, Jacquelien

      Verwijderen