Onbenutte ruimte benutten!!




Ik kreeg vanmorgen deze foto in een mail van Ikea.
Deze reclame ging over goed opruimen en wegbergen.

Als opruimcoach zie ik hier gelijk verloren ruimte.
Er kan een plankje bij in, het bovenste plankje kan naar boven.
Dan kunnen er vast nog twee hoge bakken tussen geplaatst worden.

Je pakt ze er toch uit om weg te bergen of te pakken wat je nodig hebt.
En je hebt dan niet de kans om allerlei spul bovenop de doos te leggen, 
waar ze hier al een - lekker onhandig - begin mee gemaakt hebben... 
moet je eerst van alles van een doos pakken om hem uit de kast te halen.   

Ga allemaal op zoek naar onbenutte ruimte in de kasten,
plaats plankjes erbij of een extra roe om dingen op te hangen.
Zo houd je met weinig moeite meer ruimte over. 
Dat willen we toch allemaal!
 

2 opmerkingen:

  1. Ik ben net begonnen met opruimen. Ik geef me een jaar. Elke dag een beetje. Ik moet hartelijk lachen om je reactie, het is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wens je veel succes en plezier! Elke dag een uurtje, daar kom je ver mee!

      Verwijderen