De opruimcoach in mij


Geen idee wat er in deze kast is opgeborgen. Het maakt ook niet veel uit, want de opruimcoach in mij wordt hier sowieso wel heel blij van.

Ik kan me niet voorstellen dat degene die dit heeft bedacht de spullen er maar lukraak in heeft gestopt. Dus dat is vast oke!

Er zijn verschillende maten bakjes, handig voor dingen met een wisselende grootte. Nergens grote stukken ongebruikte ruimte.

Overal labeltjes op, die duidelijk en groot zijn.

Als dit mijn hobbykast zou zijn met lapjes en knoopjes en garens en zo, zou ik een grote glimlach op mijn snoet krijgen elke keer dat ik de deur open zou doen!



2 opmerkingen:

  1. Een geweldige kast naar mijn hart! Ik dénk dat dit te vergelijken is met "onze" lades waarin we graag garen, naalden, ritsen etc. in op willen ruimen. In dit geval is het waarschijnlijk van een opgeruimde man met lades waarop o.a. de labels "zagen", "klemmen", en kabels te lezen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, zo'n kast zou ik ook wel willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen